Noordkop – Ondernemers uit de horeca- of toerismebranche krijgen een kijkje achter de schermen van collega’s bij de Regiosafari’s van het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord. Het thema van dit jaar is ‘Toekomstbestendig personeelsbeleid en vergroten van jouw naamsbekendheid!’. Er zijn meerdere bijeenkomsten, waaronder een bezoek aan De Kampanje in Den Helder op 12 oktober.
“Regiosafari is dé dag voor toeristische ondernemers, cultuurmakers, overheden, onderwijs en destinatiemarketingorganisaties uit de regio die actief zijn in de gastvrijheidssector”, staat op de informatiepagina. Ondernemers die actief zijn in toerisme, cultuur en horeca, krijgen tijdens de bijeenkomst een kijkje achter de schermen bij collega’s, workshops en paneldiscussies voor de kiezen.
De Regiosafari’s zijn een idee van het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord en zijn bedoeld om organisaties in aan toerisme gelieerde sectoren een handje te helpen. “Naast netwerken en een kijkje in de keuken te nemen bij collega’s, zou het top zijn als organisaties geïnspireerd en enthousiast raken om zich verder te willen verdiepen in de thema’s”, vertelt projectleider Géke McNab.
Er zijn verschillende bijeenkomsten in Noord-Holland:
-Donderdag 29 september: Restaurant ‘De Nadorst’ in Blokker
-Woensdag 5 oktober: Cultuurkoepel in Heiloo
-Woensdag 12 oktober: Theater de Kampanje in Den Helder
Meer informatie en aanmelden via de site van Ontwikkelingsbedrijf NHN.