Den HelderTexel

Lange wachttijden door storing bij Teso

Na de technische storing van donderdag is er vrijdag opnieuw een storing bij de Teso. Het gevolg is dat er vrijdag geen tweede boot kan worden ingezet, met als gevolg langere wachttijden.

“Vandaag kunnen wachttijden oplopen tot 2 uur, omdat geen tweede veerboot ingezet kan worden vanwege een storing. Indien nodig zal vanavond langer worden doorgevaren. Excuses voor de overlast”, aldus een melding op de website van de Teso.

Update
Er vaart sinds 16:00 uur toch een tweede, extra boot van Den Helder naar Texel en terug. Vanwege grote drukte was de file naar de boot op Texel drie uur en in Den Helder twee uur. TESO laat weten op hun website dat het extra schip in de vaart blijft tot de drukte is afgenomen.

De gemeente Den Helder waarschuwde via Twitter dat de drukte behoorlijk kon worden. “Neem voldoende drinkwater mee!”, adviseerde de gemeente.

Toon meer

Redactie Regio Noordkop

Onder 'Redactie Regio Noordkop' staan door de redactie zelf geschreven berichten, maar ook artikelen die ons door derden zijn aangeleverd, zoals (en al dan niet bewerkte) persberichten en dergelijke. Ook iets melden? Stuur een bericht aan nieuws@regionoordkop.nl. De redactie is telefonisch te bereiken via 0223-684609. Het bezoekadres is Torplaan 4, 1785BA Den Helder. Loop gerust binnen, de koffie staat klaar!

Wellicht ook interessant

Back to top button