Den Helder – Het organiseren van evenementen vraagt tegenwoordig om een goed doordacht plan en kennis van de laatste regels en subsidies. Om evenementenorganisatoren hierbij te ondersteunen, organiseert Citymarketing Den Helder in samenwerking met de gemeente een informatieve avond. Deze vindt plaats op woensdag 11 september van 19:00 tot 22:00 uur in Bibliotheek School 7.
Tijdens deze avond ontvangen organisatoren uit de gemeente Den Helder waardevolle informatie. Aandacht wordt besteed aan de regels en er worden tips gegeven voor het succesvol organiseren van evenementen. Tevens wordt een toelichting gegeven op de recent aangepaste subsidieregeling voor evenementen. Deze bijeenkomst is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij het organiseren van evenementen. Het biedt een unieke kans om in contact te komen met collega-organisatoren en experts.
Aanmelden
Deelname is gratis, maar vooraf aanmelden is gewenst via info@citymarketingdenhelder.nl. Er kunnen maximaal twee personen per organisatie deelnemen en vol is vol. Voor meer informatie kunnen organisatoren contact opnemen met Citymarketing Den Helder via eerder vermeld e-mailadres.