
Den Helder – Zo’n tweehonderddertig mensen verzamelden zich bij Kaaphoofd op de Helderse Zeedijk voor de bijzondere actie ‘Verliefd op Den Helder’. Gekleed in door City Marketing Den Helder verstrekte sweaters vormden zij een menselijk hart op de dijk. Vervolgens werd er door een drone een foto gemaakt welke op Valentijnsdag, 14 februari 2025, op Social Media en lokale platforms zal worden gedeeld. Een lekker warme sweater zou je denken, maar voor de deelnemers was het toch wel bibberen geblazen met de gure wind op de dijk.

Ook Martijn, Marije en Luuk(4) doen mee aan de actie ‘Verliefd op Den Helder’. Ze hebben een bijzondere reden om hier aan mee te doen. Na tien jaar in Dordrecht gewoond te hebben, kreeg Martijn toch wel last van heimwee naar Den Helder. Hierop besloot het gezin weer terug naar Den Helder te verhuizen. Door aan deze actie deel te nemen vieren ze niet alleen de liefde voor Den Helder, maar ook voor elkaar. Luuk vond het echter behoorlijk koud.
City Marketing Den Helder
Het is de derde Valentijnsactie die City Marketing Den Helder organiseerde met de campagne ‘Verliefd op Den Helder’. Voorgaande jaren werd er al een expositie met foto’s van Helderse Tatoeages en een gratis fotoshoot bij iconische plekken in Den Helder gehouden. Onder de enthousiaste deelnemers die trots zijn op hun stad, waren ook verschillende raadsleden en wethouders van de partij.

