Kinepolis en Glenfiddich brengen whiskyreis naar de bioscoop

Den Helder – Een nieuw concept bij Kinepolis genaamd KineTasting neemt de bezoekers mee op een unieke reis, waar je meer komt te weten over de historie en smaak van Glenfiddich whisky. Een mix van beeld, presentatie en écht proeven maakt van KineTasting een unieke beleving.

Samen mét Glenfiddich ambassadeur Tony van Rooijen gaat de bezoeker op virtuele whiskyreis. Hij neemt ze mee naar Schotland en bezoekt de distilleerderij alsof het publiek daadwerkelijk in Schotland erbij is. Zo komen de bezoekers alles te weten over de historie van het merk, met daarbij ook een taste van de meest smaakvolle whisky’s van Glenfiddich.

Tony van Rooijen is al jarenlang gepassioneerd whisky ambassadeur Glenfiddich in Nederland: “Mijn liefde voor whisky is begonnen nadat een oude vriend van mij de legendarische woorden uitsprak: Let’s have a dram of Scotch.” Tijdens een ontmoeting met collega ambassadeurs van Glenfiddich in Dufftown werd gezocht naar een nóg betere manier om het publiek te betrekken.

Dufftown
“Het liefst zou je iedereen willen meenemen naar de distilleerderij in Dufftown. En daar op dat moment werd het idee geboren, laten we de distilleerderij dan meenemen naar het Glenfiddich publiek. Dit is nu omgezet naar KineTasting, door interactie (ter plekke proeven en live presentatie) en passie ontstaat een unieke manier van storytelling en ervaart het publiek een beleving, die bijna gelijk is aan een echt bezoek aan de distilleerderij.”

Deze voorstelling is te zien vanaf 1 oktober t/m 22 november. Alle data en deelnemende Kinepolis bioscopen zijn hier terug te vinden: www.kinepolis.nl/kinetastings Tickets kosten € 27,50 p.p., inclusief tasting box met zes whisky’s, een flesje water, een officieel Glenfiddich glas én een show!

Mobiele versie afsluiten