“Het is waardevol om lokaal maatschappelijk van betekenis te zijn”

Den Helder – Groeien door te delen, hét online MBO-event voor maatschappelijk betrokken ondernemers op dinsdag 5 oktober. Op die dag nemen interessante gastsprekers vanuit het bedrijfsleven de deelnemende ondernemers mee in hun verhaal over hoe waardevol het is om lokaal (en landelijk) maatschappelijk van betekenis te zijn. “Groeien door te delen” is hét online event voor bedrijven over maatschappelijk betrokken ondernemen, georganiseerd door de Nederlandse Uitdaging in samenwerking met lokale uitdagingen, die verspreid door heel Nederland zitten.

Hoe kan een bedrijf zijn steentje kan bijdragen aan de lokale samenleving? En hoe kan de Uitdaging een organisatie daarbij ondersteunen? Tijdens het “Groeien door te delen” event delen tal van bedrijven als Tempo-Team, BAM en Rabobank inspirerende voorbeelden hoe zij de lokale samenleving versterken door de inzet van menskracht, kennis en materialen. Kortom, een inspirerende en verbindende dag voor ondernemers die een ondernemer niet mag missen.

Dagvoorzitter Gijs Nillessen en sidekick Desirée Kuipers nemen ondernemers mee in de wondere wereld van Maatschappelijk Betrokken Ondernemen. In verschillende plenaire sessies nemen zij de deelnemende ondernemers mee in belangrijke thema’s als armoede en Social Return On Investments (SROI). Ook kunnen ondernemers verschillende inspirerende interactieve sessie volgen, van onder Tempo-Team, Univé en Good Busy.

Aanmelden
Meer informatie over de verschillende programmaonderdelen en aanmelden voor het MBO-event gaat via de website van de Nederlandse Uitdaging www.nluitdaging.nl/groeiendoortedelen.

Mobiele versie afsluiten