Kortsluiting zorgt voor woningbrand

Den Helder – De Helderse brandweer is vrijdagavond uitgerukt voor een brand in een woning aan de Beukenkampstraat. In de ventilatie is kortsluiting ontstaan, daarna is die gaan smelten en dat heeft de brand veroorzaakt.

De brand was snel geblust, mede doordat de bewoner de deur direct heeft gesloten, volgens de bevelvoerder. Dit heeft veel schade en uitbreiding van de brand voorkomen. Er is wel veel rookschade in de woning ontstaan, door het verbranden van kunststof schroten.

Niemand raakte gewond.

Mobiele versie afsluiten