
Den Helder – Citymarketing Den Helder heeft een nieuwe Raad van Toezicht aangesteld. De voormalige leden van de Raad van Toezicht van Citymarketing zijn afgezwaaid. Zij maken ruimte voor drie nieuwe leden.
“Dit overgangsmoment markeert de start van een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van Citymarketing Den Helder”, laat de organisatie weten. “De teruggetreden Raad van Toezicht ziet met de nieuwe Raad van Toezicht en de bestuurder de toekomst van Citymarketing vol vertrouwen tegemoet.” Citymarketing meldt dat in het afgelopen halfjaar met uiterste zorgvuldigheid is gewerkt aan het samenstellen van een nieuwe Raad van Toezicht welke zich vol overgave zal inzetten voor de stad. “De nieuwe leden van de Raad van Toezicht brengen veel ervaring en inzichten met zich mee, die van grote waarde zullen zijn voor het versterken van Citymarketing Den Helder.”
Nieuwe leden
De leden van de nieuwe Raad van Toezicht zijn Paul Middelberg, Wim Schouwenaar en Walter Bisselink. Paul Middelberg is momenteel Hoofd Communicatie bij de Koninklijke Marine. Hij brengt ervaring en kennis van communicatiestrategieën en -praktijken met zich mee. Zijn betrokkenheid en expertise moeten volgens de organisatie een rol gaan spelen bij het vergroten van de zichtbaarheid en aantrekkingskracht van Den Helder.
Ondernemer Wim Schouwenaar brengt zakelijke ervaring en inzicht in de lokale economie met zich mee. Zijn ondernemersgeest en betrokkenheid bij de gemeenschap moeten volgens Citymarketing bijdragen aan het creëren van nieuwe kansen en initiatieven die de stad Den Helder ten goede komen.
Walter Bisselink is een ondernemer binnen de recreatiesector. “Hij voegt waardevolle perspectieven toe die gericht zijn op het bevorderen van toerisme en recreatie in Den Helder. Zijn visie en passie voor het ontwikkelen van aantrekkelijke recreatieve mogelijkheden zullen bijdragen aan het vergroten van de aantrekkingskracht van de stad voor zowel bewoners als bezoekers.”
‘Bevorderen van groei en bloei’
“De nieuwe Raad van Toezicht kijkt vol enthousiasme uit naar de uitdagingen en kansen die voor hen liggen. Samen met het bestuur en de gemeenschap van Den Helder zullen zij zich inzetten voor het versterken van Citymarketing Den Helder en het bevorderen van de groei en bloei van de stad in al haar facetten.”
Gebakken lucht…..!
…uitdagingen en kansen… Pffff o wacht even nog iets …groei en bloei…. Stop maar, met zulke extreem lullige woorden zal er helemaal niets uitkomen.